Avui, ens ha tocat veure una pel·lícula de ciència ficció. Viaje al centro de la tierra. És un film ple d'acció on les aventures que passem són similars a les del llibre escrit per Julio Verne.
Hem escollit aquesta pel·lícula, per introduir la Setmana Cultural, en la qual treballarem els 4 elements i el món de l'art.
Pel·lícula per veure en família. Recomanable totalment!!