Aquest curs 2014-15, el bloc informarà i reflectirà, els passos més importants duts a terme en els diferents tallers i projectes.
martes, 19 de febrero de 2008
Inaugurem el nostre bloc!!!
Som la classe de transició vida adulta 1, de l'escola de l'Estel de Balaguer.
Ens presentem amb una foto.
1 comentario:
Anónimo
dijo...
Hola! Nos ha gustado mucho vuestra iniciativa,esto de veros y poder estar en contacto a traves de internet.Os iremos siguiendo y respaldando en vuestras acciones. Hasta pronto,estais muy guapos en las fotos. juan e isabel
1 comentario:
Hola!
Nos ha gustado mucho vuestra iniciativa,esto de veros y poder estar en contacto a traves de internet.Os iremos siguiendo y respaldando en vuestras acciones.
Hasta pronto,estais muy guapos en las fotos.
juan e isabel
Publicar un comentario