Aquest curs 2014-15, el bloc informarà i reflectirà, els passos més importants duts a terme en els diferents tallers i projectes.
martes, 27 de abril de 2010
FOTOS DE L'OBRA D'ART!!!!
Mireu la cuinera i el cuiner,
quina tarta han fet.
Bon profit!!!
1 comentario:
Anónimo
dijo...
Eii nois!! Que guapos i quina bona pinta! A veure si fiqueu alguna foto de plàstica, que jo no em vull perdre les noves obres eh! Una abraçada, fins aviat
1 comentario:
Eii nois!! Que guapos i quina bona pinta!
A veure si fiqueu alguna foto de plàstica, que jo no em vull perdre les noves obres eh!
Una abraçada, fins aviat
Publicar un comentario